Novi Bosch kućni aparati sa funkcijom Home Connect otvaraju potpuno nove mogućnosti u vašem domu. Sada sve svoje aparate možete kontrolisati i nadgledati daljinski i praktično pomoću svog pametnog telefona ili tableta, što će još više olakšati vaš svakodnevni život – i naravno pomoći u postizanju savršenih rezultata.

Kada ću moći da kupim uređaje sa funkcijom Home Connect u maloprodaji?

Prve mašine za pranje sudova i rerne sa funkcijom Home Connect kompanija Bosch i Siemens dostupne su u maloprodaji od decembra 2014. godine. Kućni aparati u kategorijama mašina za pranje veša, mašina za sušenje veša i frižidera usledili su 2015. godine. U proleće 2016. godine pušteni su u promet potpuno automatizovani aparati za kafu, a krajem 2016. godine i aspiratori i ploče za kuvanje sa funkcijom Home Connect.

Mogu li unaprediti svoje postojeće kućne aparate funkcijom Home Connect?

Ne. Nadogradnja ili naknadna ugradnja aplikacija teška je iz sledećih razloga: rešenje ugrađeno naknadno uvek je manje kvalitetno u odnosu na rešenje planirano od samog početka, a takođe je i relativno skupo. Pored toga, aparati za domaćinstvo podležu posebnim bezbednosnim merama koje se moraju poštovati i proveravati čak i kada se elektronska oprema zamenjuje na licu mesta.

Mogu li se ostali elementi, kao što su svetlo ili grejanje, takođe povezati na sistem Home Connect?

To nije deo našeg plana utoliko što se fokusiramo isključivo na integrisanje kućnih aparata različitih brendova u jednu jedinstvenu aplikaciju. Međutim, uvek smo otvoreni za nove ideje, što znači da se naša oprema i čitav sistem Home Connect mogu integrisati u druge sisteme kućne automatike. Integrisanje termostata i detektora dima prvi je korak u pravom smeru. Pored toga, Home Connect takođe radi na razvoju kompleta za razvoj softvera (SDK) kako bi partnerima olakšao povezivanje sa naš sistem.

Može li se aparatima pristupiti sa više uređaja istovremeno?

Da, kućnom aparatu može se pristupiti sa više mobilnih uređaja. Prvi korisnik koji se povezuje sa kućnim aparatom jeste „super korisnik“, koji ima određena prava i može npr. ukloniti druge korisnike iz aparata. Generalno, prioritet je direktno upravljanje aparatom.

Postoje li minimalni zahtevi za moj Wi-Fi ruter?

Home Connect sistem funkcioniše sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu, koji takođe rade sa uobičajenim pametnim uređajima (pametni telefon, tablet). Iz bezbednosnih razloga, Wi-Fi mreže moraju da budu šifrovane (šifrovanje WPA ili WPA2). Ako vaša Wi-Fi mreža nije šifrovana, nećete moći da prijavite svoj aparat. Zbog toga je upotreba funkcije Home Connect što jednostavnija za korisnika, a istovremeno i što sigurnija.

Šta je sa pitanjima zaštite i bezbednosti podataka?

Kreirali smo i realizovali sveobuhvatan bezbednosni koncept za Home Connect. On uključuje redovne provere sistema u cilju zaštite od profesionalnih hakera. Koristimo najnoviju tehnologiju šifrovanja i periodično angažujemo nezavisne stručnjake da ga provere. Za aplikaciju Home Connect dobili smo pečat „aplikacija od poverenja“ kompanije TÜV-TRUST-IT. Ovaj pečat pokriva aspekte kao što su šifrovanje i zaštita podataka u skladu sa nemačkim Zakonom o zaštiti podataka, kao i proveru internih i eksternih propisa o usklađenosti.

Koje su odlike specijalnog bezbednosnog koncepta aplikacije Home Connect?

Bezbednosni koncept Home Connect sastoji se iz niza mera koje se koriste za određene komponente sistema Home Connect (kućni aparat, aplikacija, komunikacijski modul, Home Connect server itd), kao i za njegove interfejse: razmena podataka bazirana je na protokolu Home Connect. Na Home Connect serveru čuvaju se samo važni podaci. U suštini, podaci o korišćenju aparata sa funkcijom Home Connect neće biti objedinjeni sa podacima iz registracije aplikacije Home Connect. Time se poboljšava bezbednost podataka za korisnike. Komunikacija je moguća samo preko šifrovanih mreža; bezbednosni sertifikati, zaštitne barijere na serveru i zaštita lozinkom za aplikaciju Home Connect obezbeđuju dodatnu sigurnost.

Mogu li takođe da sprečim da moj aparat šalje bilo koje podatke?

Određene funkcije zavise od povezanosti aparata sa serverom. Međutim, naravno, možete da odlučite da koristite odnosno da ne koristite dodatne funkcije koje vam nude umreženi aparati. Aparati će slati i primati podatke samo ako vi to želite i možete upravljati njima u skladu s tim.

Mogu li izbrisati svoje podatke? Mogu li da budem siguran da su podaci potpuno izbrisani?

Da, možete biti sigurni da su podaci potpuno izbrisani. Мoguće је vratiti kućni aparat na fabrička podešavanja. Na taj način, sva mrežna podešavanja i nalozi odvajaju se od aparata. Putem aplikacije, možete da izbrišete svoj Home Connect nalog u bilo kom trenutku, tako što ćete kliknuti na dugme za podešavanja. Da biste izbrisali korisničko ime i lozinku na Home Connect serveru, možete pozvati Home Connect servisnu službu. U suštini, svi podaci vezani za vašu upotrebu automatski će biti izbrisani posle 10 dana.

Da li će postojati i LAN interfejs za aparate?

Ne, LAN veza nije planirana u ovom trenutku, jer Home Connect koristi Wi-Fi za razmenu podataka. Bilo bi veoma složeno postaviti LAN kabl za svaki aparat. Odlučili smo da koristimo Wi-Fi tehnologiju jer je ona sada dostupna u skoro svakom domaćinstvu pa je direktna komunikacija između mobilnih uređaja i kućnih aparata moguća.

Koja oprema je neophodna za pokretanje funkcije Home Connect?

Pored vašeg aparata sa funkcijom Home Connect, pametnog uređaja sa aplikacijom Home Connect i Wi-Fi rutera, nije vam potrebna dodatna oprema.

Moj kućni aparat ima slab Wi-Fi signal jer je dosta udaljen od mog Wi-Fi rutera. Znači li to da ne mogu da koristim Home Connect?

U tom slučaju, na raspolaganju vam je više opcija. Moguće je proširiti opseg vaše mreže pomoću uređaja za proširenje bežičnog dometa. Ako se uređaj za proširenje bežičnog dometa postavi između kućnog aparata i rutera, prijem bežičnog interneta trebalo bi da se proširi, na primer, do podruma, bez ikakvih problema. Druga opcija je upotreba mrežnog adaptera kako bi se domet interneta proširio do kućnog aparata. Zatim se možete prijaviti na internet direktno preko svog umreženog aparata i tako možete njime upravljati. Naša servisna služba rado će vas posavetovati u oba slučaja i pomoći vam ukoliko vam je potreban hardver.

Kako mogu da znam da će se mreža proširiti do lokacije mog aparata?

Postoje aplikacije kao što je Wi-Fi Analyser koje možete koristiti da biste proverili prijem na mestu gde se nalazi vaš aparat. Takođe možete koristiti pametni telefon ili tablet da biste proverili jačinu signala na mestu gde se nalazi vaš aparat.

Koliko košta aplikacija i gde mogu da je preuzmem?

Aplikacijа je besplatna i možete je preuzeti iz prodavnica Apple App Store ili Google Play Store.

Hoću li dobiti i dokumente sa uputstvima uz Bosch aparate sa funkcijom Home Connect?

Da. Dokumenta sa uputstvima biće priložena uz vaš aparat prilikom isporuke. Međutim, digitalno korisničko uputstvo posebno je praktično za korisnika jer je lakše razumeti funkcije kućnih aparata.

MyBosch

Prijavite se besplatno i uživajte u mnogim pogodnostima!

Naš servis

Izvanredan servis – pre i nakon kupovine.

011 35 37 008

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitet, savršenost i pouzdanost.

Pronađite prodajni objekat

Pronađite prodajne objekte blizu vas!