Pametni telefon na kome je prikazano vreme i interfejs „Connected by Home Connect“, koji drže ruke osobe.

Kućni aparati sa pametnom povezivosti

Novi Bosch kućni aparati sa funkcijom Home Connect otvaraju potpuno nove mogućnosti u vašem domu. Sada sve svoje aparate možete kontrolisati i nadgledati daljinski i praktično pomoću svog pametnog telefona ili tableta, što će još više olakšati vaš svakodnevni život – i naravno pomoći u postizanju savršenih rezultata.

Želite da povežete svoj uređaj na Home Connect?

1. Preuzmite Home Connect Aplikaciju

2. Registrujte se u okviru Home Connect aplikacije ili se ulogujte sa postojećim nalogom.

3. Pronađite svoj uređaj i izaberite "Uputstvo za brzi start sa QR kodom".

4. Aktivirajte Home Connect na svom uređaju.

Povežite se sa partnerima i nabavite ga.

Praktičnost u kombinaciji sa beskrajnim mogućnostima. Zahvaljujući mreži partnera kompanije Home Connect, možete integrisati sve, od glasovnih asistenata preko pametnih rešenja za upravljanje energijom do IFTTT automatizacije. Izbor je na vama. Zato pustite mašti na volju dok kreirate nove rutine kako biste pojednostavili svoj svakodnevni život.

Fotografija hodnika do ulaznih vrata, sa strane je pult na kome se nalazi pametni zvučnik. U uglu vas čeka praktično postolje za kišobrane sa uredno okačenim kaputima.

Glasovno upravljanje.

Podesite glasovne komande koje će vam pomoći da obavite svakodnevne zadatke kao što su pokretanje mašine za pranje sudova ili kuvanje šoljice kafe bez mrdanja prstom.

Mobilni uređaj koji se drži ispred kuhinje i snima otvorenu mašinu za pranje sudova. Na ekranu telefona prikazana je poruka „if this then that“ (ako se to dogodi, izvršiće se sledeće), unoseći atmosferu moderne pogodnosti.

Prilagodite svoj pametni dom pomoću tehnologije IFTTT™.

Kreirajte sopstvene rutine. Na primer, upalite svetla kada je večera gotova ili pustite omiljenu pesmu kada je kafa spremna.

Česta pitanja o funkciji Home Connect.

Kako mogu da se registrujem na aplikaciji Home Connect?​

Preuzmite aplikaciju Home Connect i registrujte nalog.

Kako mogu da povežem svoj aparat sa aplikacijom Home Connect?

Svoj aparat sa funkcijom Home Connect možete da povežete sa bežičnom mrežom skeniranjem priloženog QR koda. Pronaći ćete ga u priloženom brzom vodiču. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam štampani vodič“ i unesite E-broj.​ Ili koristite Vodič za povezivanje na veb lokaciji Home Connect da biste pronašli QR kod za svoj uređaj.

Zašto se moj aparat sa funkcijom Home Connect ne prikazuje tokom uparivanja?

Uverite se da je vaš mobilni uređaj na istoj Wi-Fi mreži na koju povezujete svoj aparat sa funkcijom Home Connect.​ U slučaju aspiratora i ploče za kuvanje, uverite se da su oba aparata uparena sa vašim Home Connect nalogom. Ako vaš ruter ima odvojenu dvopojasnu mrežu, uverite se da su nazivi za dve mreže različiti. Ako koristite Wi-Fi proširivače dometa, uverite se da proširivač ima drugačije ime od rutera i da uparivanje vršite sa proširivačem.

Zašto moj aparat sa funkcijom Home Connect neće da se poveže na moj Wi-Fi nakon što se povežem na njega u aplikaciji Home Connect?​

Ako aplikacija Home Connect pošalje netačne akreditive vašem aparatu sa funkcijom Home Connect, on neće moći da se poveže sa vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte da zaboravite mrežu na uređaju i ponovo se povežete kako biste bili sigurni da imate ispravnu lozinku.

Izgubio/la sam uputstva koja sam dobio/la uz svoj aparat sa funkcijom Home Connect. Gde mogu da pronađem nova?

Ako nemate pristup uputstvima, možete ih pronaći na mreži ovde .

Umesto toga, ako znate E-broj vašeg aparata, možete da pritisnete dugme „Nemam odštampani vodič“ tokom procesa uparivanja i unesete E-broj za uputstva unutar aplikacije.

Koje korake treba da sledim prilikom uparivanja aparata sa funkcijom Home Connect?

Obavezno pratite uputstva za instalaciju usluge Home Connect koja su priložena uz vaš aparat. Svaki aparat zahteva različite korake. Ovi koraci se takođe mogu naći u aplikaciji Home Connect tokom uparivanja.

Zašto aplikacija Home Connect neće da se poveže na moj Wi-Fi?

Neki uređaji će tražiti vezu koja ima internet; tokom procesa uparivanja vaš uređaj će se povezati sa Wi-Fi mrežom aparata radi prenosa akreditiva. Budući da aparat nema internet vezu, mobilni uređaj će se prebaciti na drugu mrežu koja ga ima, što će prekinuti proces uparivanja. Da biste to sprečili, uključite režim rada tokom letenja, a zatim idite na Wi-Fi podešavanja i ponovo uključite Wi-Fi i proverite da li ste povezani sa Wi-Fi mrežom rutera.

Zašto proces uparivanja Home Connect i dalje ne uspeva nakon što se poveže sa Wi-Fi mrežom?

Proverite da li možete da pristupite internet mreži preko drugog uređaja u svom domu. Uverite se da ne koristite mobilne podatke za testiranje internet veze. Uverite se da postoji jaka mrežna veza tamo gde je aparat ugrađen.

Zašto se moja Wi-Fi mreža ne prikazuje u aplikaciji Home Connect?

Isključite rutere (i proširivače dometa/Wi-Fi repetitore) i proverite da li su sva svetla isključena. Ostavite rutere isključenim 30 sekundi, a zatim ih ponovo uključite. Sačekajte da se ruter potpuno ponovo pokrene i proverite vezu drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u uputstvu za upotrebu rutera.

Aplikacija Home Connect i dalje ne radi. Šta mogu da uradim?

Deinstalirajte aplikaciju Home Connect, a zatim preuzmite i ponovo instalirajte najnoviju verziju aplikacije Home Connect. Nakon što to uradite, ponovo pokrenite mobilni uređaj i ponovo započnite proces uparivanja.

Moj aparat sa funkcijom Home Connect i dalje ne može da se upari. Šta mogu da uradim?

Trebalo bi da fabrički resetujete aparat sa funkcijom Home Connect. U uputstvu za upotrebu i održavanje naći ćete uputstva za resetovanje aparata.

Postoje li minimalni zahtevi za Wi-Fi ruter?

Sistem Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uslovom da nisu stariji od pet godina (približno). Iz bezbednosnih razloga, Wi-Fi mreže moraju da budu šifrovane (šifrovanje WPA ili WPA2). Ako vaša Wi-Fi mreža nije šifrovana, nećete moći da prijavite svoj aparat.

Pojavljuje mi se šifra greške u aplikaciji. Šta to znači?

Detaljne opise i uputstva za rešavanje problema možete pronaći na veb stranici Home Connect. Pogledajte sve šifre grešaka.

Da li Home Connect štiti moje podatke?

Da biste bili sigurni da su vaši dragoceni podaci bezbedni, Home Connect radi samo sa šifrovanim Wi-Fi mrežama. Na taj način, korišćenje aplikacije Home Connect je što bezbednije za korisnika. To takođe uključuje redovne sistemske provere za zaštitu od profesionalnih hakera.

Oslanja se na najnoviju tehnologiju šifrovanja, a njen sistem detaljno proveravaju i nezavisni stručnjaci.

Za koje operativne sisteme je dostupna aplikacija Home Connect?

Aplikacija Home Connect je dostupna za iOS i Android.

Koji Bosch aparati podržavaju tehnologiju Home Connect?

Kada pregledate proizvode na Bosch veb stranici, izaberite „Smart Appliance“ (Pametni aparat) u opcijama filtera i prikazaće vam se uređaji kompatibilni sa tehnologijom Home Connect.

Takođe možete proveriti da li je Home Connect naveden na onlajn stranici proizvoda određenog aparata. Takođe možete proveriti uputstvo za upotrebu vašeg aparata da biste videli da li poseduje Home Connect.

Bela ikona osobe sa plus znakom, označava dodavanje korisnika ili kontakta.
MyBosch

Prijavite se besplatno i uživajte u mnogim pogodnostima!

Stilizovan natpis "help" u modernom fontu, sa jednostavnim i čistim dizajnom.
Naš servis

Izvanredan servis – pre i nakon kupovine.

011 35 37 008

Bela ikona štita sa emblemom i tekstom "Osiguraj svoju budućnost" ispod, na crnoj pozadini.
Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitet, savršenost i pouzdanost.

Bela ikona lokacije na tamnoj pozadini, označava geografsku tačku ili adresu.
Pronađite prodajni objekat

Pronađite prodajne objekte blizu vas!