Skip to content
Kućni aparati
Prijavi se / Registruj se

Bosch usluge popravke svih vrsta velikih kućnih aparata

Na laptopu u modernoj beloj kuhinji prikazana je stranica Bosch servisa kućnih aparata

Bosch je standarde kvaliteta u pogledu svoje korisničke službe postavio podjednako visoko kao i standarde kvaliteta u pogledu svojih kućnih aparata. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i velikoj servisnoj mreži, Bosch servis kućnih aparata predstavlja pouzdanost, održivost i stručnost. Naši Bosch servisni stručnjaci popravljaju mašine za pranje sudova, mašine za pranje veša, rerne, ploče za kuvanje, frižidere, zamrzivače ili bilo koji drugi veliki kućni aparat kompanije Siemens. Bosch serviseri doći će direktno kod vas kako bi ustanovili moguća oštećenja i rešili sve kvarove na licu mesta. Pored toga, oni će poneti odgovarajuće rezervne delove, ukoliko je potrebno, i pružiće stručnost, savete i podršku kako bi sprečili pojavu problema u budućnosti.

Proverite mogućnosti za zakazivanje koje su ponuđene na ovoj stranici kako biste zakazali popravku svog Bosch kućnog aparata.

Mogućnosti popravke:

Zakažite posetu servisera putem interneta

Popravku svog kućnog aparata možete zakazati putem internet stranice Bosch servis kućnih aparata - brzo, lako i u bilo koje vreme. Zakazivanje putem interneta započnite unošenjem broja modela (E-Nr.) svog aparata. Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. E-Nr. potreban je za pripremu dolaska servisera, npr. za obezbeđivanje potrebnih rezervnih delova za servisera.

Kako da pronađete broj modela (E-Nr.)

Broj E-Nr. naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova. Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka.

Za korisnike mobilnih telefona: Slikajte nazivnu pločicu

Ukoliko koristite mobilni telefon, dodirnite ikonu kamere u donjem polju, fotografišite nazivnu pločicu i naš sistem će identifikovati E-Nr. i preneti tačne podatke. Drugi korisnici mogu na svoj računar otpremiti sliku nazivne pločice, a zatim odabrati odgovarajuću datoteku kako bi sistem mogao da prepozna E-Nr.

Zakazivanje putem interneta započnite unošenjem broja modela (E-Nr.)

Unesite E-Nr broj
Pregledajte ulazne podatke
[global.common.msg.errorminlength]
Ovaj E-Nr broj nije poznat
[global.common.msg.errorbadinput]
Broj modela (E-Nr) nije prepoznat. Proverite format priloženog dokumenta. Sistem podržava samo PNG i JPG formate.
Došlo je do tehničke greške. Pokušajte ponovo ili upišite E-Nr ručno.

Kontaktirajte Bosch servis kućnih aparata putem telefonske linije i zakažite popravku

Stupite u kontakt sa Bosch servisom kućnih aparata kako biste zakazali posetu servisera. Stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema. Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. E-Nr. potreban je za pripremu dolaska servisera, npr. za obezbeđivanje potrebnih rezervnih delova za servisera. Broj E-Nr. naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova. Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka.

Ukoliko vam je potrebna podrška da pronađete nazivnu pločicu proverite pretraživač nazivne pločice koji je prikazan u donjem delu.

Telefonska linija Bosch servisa kućnih aparata

Pozovite 011 35 37 008 i član našeg Bosch servisnog tima pomoćiće vam oko zakazivanja dolaska servisera.

Naš pozivni centar otvoren je:

  • od ponedeljka do subote: 8:00 - 20:00

Imajte na umu da je naša alatka za zakazivanje dolaska servisera putem interneta dostupna 24/7.

Da li želite da rešite problem bez zakazivanja popravke?

Tehničar koji razgovara stoji u kuhinji sa muškarcem i ženom.

Neki problemi sa Bosch kućnim aparatima mogu biti rešeni bez servisera, a naš odeljak za rešavanje problema pomoći će vam u rešavanju uobičajenih problema koji se mogu javiti na Bosch kućnom aparatu.

Posetite naš odeljak za rešavanje problema kako biste pronašli odgovore na uobičajena pitanja i rešenja za probleme na svom Bosch kućnom aparatu.

Česta pitanja o popravkama

Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?

Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?

Uvek preporučujemo da proverite odeljak za samopomoć putem interneta kako biste identifikovali kvar i pogledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete rešiti sami kako biste izbegli zakazivanje popravke.

Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?

Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?

Na osnovu kvara, starosti i statusa vašeg aparata, korisnička služba izvršiće analizu i dati preporuku da li je popravka prikladna. Daćemo vam savet o tome šta je najbolje da uradite. U većini slučajeva, popravka se preporučuje ukoliko je tehnički i ekonomski isplativa. Na kraju, vi odlučujete o tome šta će se desiti sa vašim aparatom. Ukoliko popravka koja zahteva posetu servisera nije moguća ili se ne preporučuje u slučajevima isteka garancije, prilikom kupovine novog Bosch kućnog aparata novac za dolazak servisera biće vam vraćen. U okviru trajanja garancije, postoji rešenje, kao što je zamena aparata.

Koji delovi se koriste prilikom popravke?

Koji delovi se koriste prilikom popravke?

Naša korisnička služba koristi samo originalne rezervne delove – ne koristi kopije ili polovne delove. Da bi se pripremili na najbolji način, tehnički tim unapred analizira sve probleme kako bi bio siguran da je servisera opremio rezervnim delovima koji će verovatno biti potrebni za kompletnu popravku.

Koliko će popravka koštati?

Koliko će popravka koštati?

Ukoliko je vaš aparat pokriven uslovima dvogodišnje garancije proizvođača, popravka neće biti naplaćena. U slučaju da aparat nije pokriven garancijom proizvođača, možete proveriti pristupačne i transparentne cene popravke. Naša korisnička služba pažljivo prati cene popravke kako bi vam ponudila najisplativiju moguću varijantu.

Koji su podaci potrebni za zakazivanje popravke?

Koji su podaci potrebni za zakazivanje popravke?

Za zakazivanje popravke, stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema. Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. E-Nr. potreban je za pripremu dolaska servisera, npr. za obezbeđivanje potrebnih rezervnih delova za servisera. Broj E-Nr. naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova. Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka. Ukoliko vam je potrebna podrška da pronađete nazivnu pločicu proverite pretraživač nazivne pločice koji je prikazan u gornjem delu alatke za zakazivanje putem interneta.

Kako Bosch servis kućnih aparata doprinosi zaštiti životne sredine i klime?

Kako Bosch servis kućnih aparata doprinosi zaštiti životne sredine i klime?

Bosch servis kućnih aparata nudi najbolju podršku za dug radni vek proizvoda pružajući usluge popravki i originalne rezervne delove. Ovim uslugama garantujemo za funkcionalnost vašeg aparata tokom dugog vremenskog perioda. Dug radni vek uređaja značajno doprinosi zaštiti životne sredine i klime.

MyBosch

Prijavite se besplatno i uživajte u mnogim pogodnostima!

Naš servis

Izvanredan servis – pre i nakon kupovine.

011 35 37 008

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitet, savršenost i pouzdanost.

Pronađite prodajni objekat

Pronađite prodajne objekte blizu vas!