Za Bosch proizvode široke potrošnje kao što su usisivači, pegle ili MUM kompaktni kuhinjski aparati, MultiCoker, mašine ili tosteri, kuvala za vodu, filteri, TASSIMO aparati za kafu, blenderi i mikseri nudimo stručne popravke u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.
Proverite mogućnosti zakazivanja koje su ponuđene na ovoj stranici kako biste zakazali popravku.
Povežite se sa Bosch servisom putem telefonske linije da bismo vam objasnili kako da zakažete popravku. Stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema.
Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. E-Nr potreban je za pripremu popravke u glavnoj radionici.
Broj E-Nr naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova.
Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka.
Pozovite 011 35 37 008 i član našeg Bosch servisnog tima pomoćiće vam oko zakazivanja dolaska servisera.
Naš pozivni centar otvoren je:
Uvek preporučujemo da proverite odeljak za samopomoć putem interneta kako biste identifikovali kvar i pogledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete rešiti sami kako biste izbegli zakazivanje popravke.
Na osnovu kvara, starosti i statusa vašeg aparata, korisnička služba izvršiće analizu i dati preporuku da li je popravka prikladna. Daćemo vam savet o tome šta je najbolje da uradite. U većini slučajeva, popravka se preporučuje ukoliko je tehnički i ekonomski isplativa. Na kraju, vi odlučujete o tome šta će se desiti sa vašim aparatom.
Naša korisnička služba koristi samo originalne rezervne delove – ne koristi kopije ili polovne delove.
Ukoliko je vaš aparat pokriven uslovima dvogodišnje garancije proizvođača, popravka neće biti naplaćena. U slučaju da aparat nije pokriven garancijom proizvođača, možete proveriti korektne i transparentne cene popravke. Naša korisnička služba pažljivo prati cene popravke kako bi vam ponudila najisplativiju moguću varijantu.
<local price info>
Za zakazivanje popravke, stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema. Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. Broj E-Nr naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova. Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka. Ukoliko vam je potrebna podrška da pronađete nazivnu pločicu proverite pretraživač nazivne pločice koji je prikazan u gornjem delu alatke za zakazivanje putem interneta.
Bosch servis kućnih aparata nudi najbolju podršku za dug radni vek proizvoda pružajući usluge popravki i originalne rezervne delove. Ovim uslugama garantujemo za funkcionalnost vašeg aparata tokom dugog vremenskog perioda. Dug radni vek uređaja značajno doprinosi zaštiti životne sredine i klime.
Želimo da našu internet stranicu prilagodimo vašim potrebama i željama. Za to nam je potrebna vaša pomoć i zbog toga od vas tražimo da odvojite minut svog vremena i popunite kratak upitnik. To će nam pomoći da našu internet stranicu učinimo boljom, transparentnijom i skrojenom po vašoj želji.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, pišite nam ili nas pozovite na 011 35 37 008 .
Hvala vam
Želimo da našu internet stranicu prilagodimo vašim potrebama i željama. Za to nam je potrebna vaša pomoć i zbog toga od vas tražimo da odvojite minut svog vremena i popunite kratak upitnik. To će nam pomoći da našu internet stranicu učinimo boljom, transparentnijom i skrojenom po vašoj želji.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, pišite nam ili nas pozovite na 011 35 37 008 .
Hvala vam