Šta mogu da učinim ako moja nova mašina za pranje veša ima neprijatan miris?

Kupili ste novu mašinu za pranje veša i sada vam se čini da neprijatno miriše? Nove mašine za pranje veša zapravo uvek imaju određeni miris, odnosno miris ne može da izvetri iz mašine kada je zapakovana. Taj miris nestaje tokom prvih nekoliko pranja i nije štetan po zdravlje.

Primetićete da se neprijatan miris sve više smanjuje nakon svakog pranja. Da biste tај proces dodatno ubrzali, ostavite da se bubanj mašine vetri. Ako imate dodatna pitanja o tome, obratite se našem odeljenju korisničke službe na broj telefona 011 35 37 008 od ponedeljka do subote od 8:00 do 20:00h. Rado ćemo vam dodatno pomoći.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.