Ako se staklena posuda ili džezva aparata za kafu polomi, pitanje je kada se to desilo. Da li je do oštećenja došlo tokom 24-mesečnog garantnog roka? Ako jeste, u većini slučajeva, izvršićemo zamenu. Pod uslovom da je do oštećenja staklene posude ili džezve došlo usled materijalnog propusta s naše strane. U suprotnom, i dalje možete pronaći novu staklenu posudu tako što ćete pretražiti naše Bosch rezervne delove pomoću E broja i broja proizvoda.
Želimo da našu internet stranicu prilagodimo vašim potrebama i željama. Za to nam je potrebna vaša pomoć i zbog toga od vas tražimo da odvojite minut svog vremena i popunite kratak upitnik. To će nam pomoći da našu internet stranicu učinimo boljom, transparentnijom i skrojenom po vašoj želji.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, pišite nam ili nas pozovite na 011 35 37 008 .
Hvala vam
Želimo da našu internet stranicu prilagodimo vašim potrebama i željama. Za to nam je potrebna vaša pomoć i zbog toga od vas tražimo da odvojite minut svog vremena i popunite kratak upitnik. To će nam pomoći da našu internet stranicu učinimo boljom, transparentnijom i skrojenom po vašoj želji.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, pišite nam ili nas pozovite na 011 35 37 008 .
Hvala vam