Aparat za kafu ne ispušta vodu

Šta treba da uradite ako aparat za kafu ne ispušta vodu?

Kada vaš aparat za kafu prestane da ispušta vodu, obično je to znak da je vreme za uklanjanje kamenca. Mi u Bosch servisu kućnih aparata preporučujemo upotrebu posebnog sredstva za pravilno uklanjanje kamenca iz aparata. Nemojte koristiti sredstva za čišćenje u domaćinstvu. Ona su obično agresivna i dugoročno će oštetiti aparat.

S druge strane, ako voda curi iz aparata za kafu, u većini slučajeva, neophodna je popravka. Ako se to dogodi u 24-mesečnom garantnom roku, u Bosch servisu kućnih aparata, obezbedićemo besplatnu popravku. Po isteku garantnog roka, aparate za kafu popravljamo po fiksnoj ceni. Molimo vas da nas kontaktirate na broj telefona 011 35 37 008.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.

Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje

Na osnovu anketnog upitnika želimo da saznamo koliko je vaše zadovoljstvo uslugama Bosch servisa. Učešće u anketi je dobrovoljno i anonimno. Popunite anketu i podelite vaša iskustva sa nama.

Kako možemo da poboljšamo ovu veb stranicu?

Hvala vam na interesovanju za Bosch kućne aparate.

Naš cilj je da kontinuirano poboljšavamo našu internet stranicu i informacije koje pružamo.

U tu svrhu Vas pozivamo da učestvujete u našoj anketi (oko 2-3 minuta). Učešće je dobrovoljno i anonimno.

Vaši odgovori biće korišćeni samo za evaluaciju ankete. U sličaju da ste naš registrovani korisnik, odgovre nećemo povezivati sa vašim podacima. Poštujemo vašu privatnost.

Hvala Vam na podršci.

Počnite sa anketom