Rerna ne radi

Rerna je prestala da radi – prva pomoć stručnjaka

Rerna je prestala da radi – prva pomoć stručnjaka

Da li je vaša rerna prestala da radi? To je posebno frustrirajuće kada želite nešto da ispečete ili skuvate. Rešenje bi moglo biti jednostavno. Jeste li proverili osigurač? Možda vam je nestala struja, a da toga niste ni bili svesni.

Ako vaša rerna i dalje ne radi, pitanje je u čemu je uzrok. Da li niste u mogućnosti da isključite ventilator? Ako je to slučaj, on će verovatno nastaviti da radi i hladi vašu rernu.

Ako indikatorska lampica na rerni ne prestaje da svetli, preporučujemo da proverite da li su sve funkcije zaista isključene. Da li su svi prekidači podešeni na 0?

Ponekad zaista jednostavni problemi dovode do prestanka rada rerne. Možda je, na primer, došlo do kratkog nestanka struje u vašem domu. Zbog toga se sat rerne vraća na fabrička podešavanja. Međutim, rerna može da radi samo ako je sat (odnosno vreme) podešen. Ako na displeju treperi „00:00“, rerna neće raditi. Proverite da li je to razlog.

Ako ste eliminisali sve ove eventualne uzroke i vaša rerna i dalje ne radi, a šporet / staklokeramička ploča funkcioniše normalno, onda preporučujemo da se obratite našoj Bosch servisnoj službi. Oni će vam pružiti brzu i pouzdanu podršku koja košta manje nego što mislite.

Možete pozvati naše stručnjake u Bosch servisnoj službi za velike kućne aparate na broj telefona 011 35 37 008 od ponedeljka do subote od 8:00 do 20:00h.

Na kontakt i informacije

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.

Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje

Na osnovu anketnog upitnika želimo da saznamo koliko je vaše zadovoljstvo uslugama Bosch servisa. Učešće u anketi je dobrovoljno i anonimno. Popunite anketu i podelite vaša iskustva sa nama.