Mi se staramo o vašim namirnicama: podrška za vaš frižider ili zamrzivač.

Praktična podrška kompanije Bosch garantuje da vaše namirnice neće morati dugo da budu na visokim temperaturama.

Zbog potrebe da namirnice ostanu sveže, a pice zamrznute, frižideri i zamrzivači su bitna komponenta zdravog modernog načina života. Zbog toga Bosch ne nudi samo usluge stručnih popravki, već vam pruža i niz saveta i uputstava koji će vam pomoći da sami brzo rešite probleme sa frižiderom ili zamrzivačem.

MyBosch

Portal MyBosch vaš je način da saznate više o svom kućnom aparatu. Prijavite se na svoj lični nalog i pronađite korisne savete za poboljšanje performansi i produženje radnog veka vašeg aparata.

Kontakt i informacije

Stručnjaci za kućne aparate spremni su da vam odgovore na pitanja putem naše telefonske službe.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Ako niste kontaktirani u roku od 2 dana, molimo vas da nas kontaktirate na broj telefona 011 35 37 008.

Uputstvo za upotrebu

Uputstva za upotrebu pružaju vam dragocene informacije o tome kako da pokrenete svoj aparat i kako da nadalje rukujete sa njim.

Servisni asistent

Bosch servisni asistent omogućava vam kompletan pristup mnogobrojnim ponudama i informacijama koje su dostupne za vaš kućni aparat.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.

Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje

Na osnovu anketnog upitnika želimo da saznamo koliko je vaše zadovoljstvo uslugama Bosch servisa. Učešće u anketi je dobrovoljno i anonimno. Popunite anketu i podelite vaša iskustva sa nama.